SEO-UX-cover2.png

Kaip UX pagalba pagerinti SEO rezultatus?

Dažna internetinė svetainė prasideda su gerais ketinimais – maloni vartotojo kelionė, tinkamas dizainas, informatyvus turinys ir, žinoma, geri paieškos rezultatai. Deja, kažkur pakeliui šie siekiai išsiskiria ir SEO rezultatai tampa tik patenkinami, tačiau nėra įspūdingi. Ar teko girdėti apie UX (vartotojo patirtį), ar taikote šią praktiką vykdydami skaitmeninę strategiją ir SEO taktikas? Galbūt norėtumėte sužinoti daugiau, kaip UX dizainas gali pagerinti SEO rezultatus?

Daugiau

PEPPERITKaip UX pagalba pagerinti SEO rezultatus?
tikslas-1.jpg

Svetainės kūrimas – nuo ko pradėti?

Neseniai PEPPERIT atsinaujino savo tinklapį ir dabar, geriau nei bet kada, suprantame savo klientus. Gera pradžia – pusė darbo, visi žinome šį posakį, tačiau – naujos svetainės kūrimas – nuo ko pradėti, kas yra svarbu ir kaip pasiekti užsibrėžtus tikslus?

Atsakę šiuos klausimus, kurdami savo naują tinklapį, nusprendėme pasidalinti sėkmingo web projekto žingsniais – dėl geranoriškų ir savanaudiškų priežasčių.

Daugiau

PEPPERITSvetainės kūrimas – nuo ko pradėti?
ismanus-marketingas.png

Išmanus marketingas: įkvėpimas firminiam stiliui, PHP 7 pliusai ir minusai, 301 nukreipimai ir daugiau

Nespėjome nei pastebėti, kaip prabėgo šventinis laikotarpis ir jau sausio pabaiga. Kadangi daugelis skundžiasi prastu oru, mes nusprendėme surinkti naudingų, linksmų bei prašviesinančių dieną nuorodų rinkinį, kuris palengvino mūsų komandos kasdienybę. Taigi, jei trūksta tik mažo stumtelėjimo, kad išmanus  marketingas taptų realybe, peržvelkite PEPPERIT komandos paruoštą rinkinį.

Daugiau

PEPPERITIšmanus marketingas: įkvėpimas firminiam stiliui, PHP 7 pliusai ir minusai, 301 nukreipimai ir daugiau
wordcloud1.png

6 svarbiausios rinkodaros pamokos

Dirbadmi su įvairiausiomis kompanijomis Lietuvoje bei užsienyje ir stengdamiesi išlikti dviem žingsniais priekyje konkurentų – mūsų ar Jūsų – turime progą pastebėti besikeičiančias verslo tendencijas. Norėdami atsidėkoti už progą išmokti kažką naujo kasdien, dalinamės savo įžvalgomis, bei rinkos sunkiasvorių tyrimų rezultatais.

Daugiau
PEPPERIT6 svarbiausios rinkodaros pamokos