wordcloud1.png

6 svarbiausios rinkodaros pamokos

Trys iš keturių rinkodaros atstovų prioretizuoja atvykstančios rinkodaros metodą.

Atvykstantis rinkodaros metodas tai kompanijos veiklos sklaida naudojantis blogais, informacinėmis transliacijomis, e-knygomis, naujienlaiškiais, publikuojamais tyrimais, SEO, fiziniais produktais, socialinės medijos kanalais bei kita turinio kūrimo bei platinimo metodika. Šis metodas yra lengviau matuojamas, todėl kad yra atliekamas skaitmeninėje erdvėje, ir stebėti pasiekimus, interakcijas, konversijas čia yra daug lengviau. Tokiu būdu, rinkodaros komandos gali daug paprastai įrodyti pradinės investicijos vertę.

Tiek atvykstančios tiek išvykstančios rinkodaros atstovai mano, kad mokama reklama yra šiek tiek pervertinama.

Mokama reklama yra puikus būdas paskleisti žinias, kai egzistuoja akcijos, specialūs pasiūlymai ar ypatingos naujienos, apie kurias privalu sužinoti tiems, kuriems Jūsų sritis yra aktuali. Tačiau nevalia užmigti ant laurų (arba greitų rezultatų). Siekiant ilgalaikės naudos, išmanūs rinkodaros atstovai pasikliauja patvirtintais, ir, galbūt kartais užtrunkančiais, metodais – vertingu turiniu bei SEO.

Pagrįstų investicijų vertė suteikia daugiau rinkodaros biudžeto. Tačiau ne visi matuoja kampanijų sėkmę.

Esame susidūrę su šia situacija ne sykį – rinkodaros komandos neturinčios reikalingo biudžeto ieško pigiausio metodo, pigiausias metodas veda prie neoptimalių sprendimų, o galiausiai, pristačius produktą, kampanija nėra matuojama, ko pasekoje, rinkodaros komanda negali įrodyti pradinės investicijos vertės. PEPPERIT siūlo integruotus sprendimus – mes ne tik kuriame reklamą, bet ir prižiūrime, ir suteikiame įrankius matuoti jos sėkmę. Kitais metais, rinkodaros komanda grįžta pas mus su didesniu biudžetu – visi laimi.

Rinkodaros specialistai pripažįsta, kad atvyksančios rinkodaros metodas yra ilgalaikė strategija. Ir sėkmingos ir nesėkmingos kampanijos tiesiogiai įtakoja atvykstančios rinkodaros biudžetą.

Visi norime greitų ir paprastų rezultatų, bet visa, kas vertinga, reikalauja įdirbio. Stebėjome įmones, kurios vykdė kampanijas pagal populiarumą, taip pat padėjome įmonems, kurios siekė geresnių SEO rezultatų. Tačiau geriausiai šiais metais sekėsi tiems, kuriems paruošėme integruotą skaitmeninę strategiją: SEO, nuolatinio turinio srautas, bei socialinių kanalų integracija, atsižvelgiant į industrijos reikalavimus bei verslo tipą – kai kurie tai vadina sinergija, kai kurie tai vadina magija – mes tai vadiname išmaniu verslu. Rinkodaros biudžetas šiose įmonėse dvigubėja sekantiems metams ir mes džiaugiamės kartu su mūsų partneriais.

Atvysktančios rinkodaros metodas yra mėgstamas tiek B2B, tiek B2C verslų.

Didesnės įmonės dažniausiai turi didesnį rinkodaros biudžetą, todėl investuoti į pardavėjų komandą, asmeninių skambučių tinklą ar didelių lauko reklamų gaminimą, kartais visai smagu. Tačiau tiek didelės įmonės, tiek maži verslai, implementuoja ir sparčiai pratina savo marketingo komandas prie tinklo pokyčių – aktualus turinys šiuo metu valdo skaitmeninę erdvę, pradedant nuo atsiliepimų, tęsiant aktualiomis naujiemos, ir užbaigiant pasiekiamumu paieškoje – visi pasimokėme iš pernykščių rezultatų ir supratome, kur įdirbis pasiteisina.

Atvysktančios rinkodaros investicijų vertė yra didesnė nei išvykstančios rinkodaros metodų. Tai tiesa nepaisant įmonės dydžio ar biudžeto.

Teisingai atliktos atvykstančios rinkodaros kampanijos tikslingai orientuojamos į suinteresuotų asmenų grupę, kurie ir taip ieško siūlomo produkto ar paslaugos. Kita vertus, išvykstančios rinkodaros kampanija dažniausiai pasiklysta triukšme, ar tai būtų skambutis, reklama radijuje ar televizijoje, ar lauko reklama – pasiekėme tašką, kuriame yra sunku sudominti informuotą ir savo poreikius bei rinką suprantantį vartotoją. Todėl rengdami kampanijas savo partneriams, nukreipiame jas į segmentuotą auditoriją, kuriai teikiamas turinys yra aktualus.

Jei norite sužinoti daugiau apie 2015 metų rinkodaros tendencijas, mūsų aptartą tyrimą galite rasti Hubspot.

 

 

PEPPERIT6 svarbiausios rinkodaros pamokos
Dalintis šia žinute